Söndagen

I natt fick jag verkligen sova ut. Så jävla skönt!! Vaknade dock halv elva och elva skulle jag vara med på spinningen. Så jag flög upp ur sängen, i med en macka och sen iväg. Men jag hann inte till passet. Så det blev först 6 minuters uppvärmin på cykel sen ner och träna ben, rygg och mage. Sen upp igen, lagom varm och började springa. Srang 10 min, snabbt över till Cross nått i 10 min och sen rodd 10 min och nedvärvning på cykel ca 5 in. Efter det blev det några övningar på mage igen. Så nu är jag tränad för dagen :) Har tyvärr hamnat i en svacka. Jag har int egått upp eller ner ett jävla gram på den senaste tiden. Det är väl den svackan man kommer i varje gång. Först går man ner några kilo och sen "fastnar" man, hur mycket man än tränar, och sen efter ett tag så släpper det igen och så rasar man i vikt. Hoppas hoppas!! Haha. Så jag får inte sluta träna iaf för då fungerar det inte alls!
Idag ska jag hem till filip och mysa :) I LIKE! Imorgon blir det skola dessvärre, börjar tidigt imorgon, redan halv nio. Suck! Men men, så är det när man går i skolan. ska träna Easy Line imorgon också.

Nu ska jag gå.. ha det fin fint!

Ett öre för dina tankar
Postat av: Jennie Adawi

Jag hoppas på er =)

2010-05-09 @ 21:42:32
URL: http://adawi.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0