Visst ser alla lika roade ut på denna bild...

dsc00414 (MMS)

Visst ser alla lika roade ut på denna bilden? Haha. Eller inte. Satt på kalas igår för syrran. Kusinerna var där, dem som ni ser på bilden typ fast johan gömde sig. Blev mycket skit snack och syrran svepte i sig två glas whisky. Jag och johan bara stirrade på henne. Jävla unge! Jag hade ju aldrig klartat det. Hade knäppt klarat att smaka på skiten bara. Haha. Sen skulle vi egentligen ut. Men jag palla verkligen inte, var jävligt sliten från fredagen. Så syrran fick gå ut själv där hon mötte upp sina kompisar. Fredagen då... Jävligt trevligt. Åkte ut till häljarp, massa skratt, god mat och jävligt trevligt. Slutet blev sådär, men det gjorde inget för vi hade trevligt sen ändå. Nä, minst sagt en lyckad valborg:-D idag ska jag hem till mamma och pappa igen. Äta middag och sen hoppas jag på att jag ska få tvättid. Sen ska jag försöka ta uch i städningen också. Haha så att folk kan komma in;-)right? Nu ska jag fortsätta städa. Åh, förresten. Jag har ju som jag tidigare sagt inte tränat pga sjukdom och så, jag gick upp två kilo för det. Men nu har jag gått ner tre alltså har jag sammanlagt gått ner 6 kilo:-D det är väl bra?


Ett öre för dina tankar
Postat av: Madeleine

Skitbra jobbat! Är det viktväktarna? Kraam!

2010-05-03 @ 07:34:32
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/
Postat av: Fhie

Jaa det är det :D har inte kunnat träna förra veckan heller men jag har lagat viktväktarmat hela veckan :) Mamma sa även att det börjar synas runt häcken :D I LIKE!! :P

2010-05-03 @ 09:58:42
URL: http://fhie.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Så skoj! Skönt när man känner och ser att det börjar hända saker :-D

2010-05-03 @ 12:27:34
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0