Jag har ett jääävla flyt måste jag ju säga!

Ja då kan jag tala om att jag i torsdags sökte ett till jobb! Mina timmar på Fysiken har sänkts lite och jag har insett att jag behöver fler timmar och mer pengar för att klara mig. Så jag sökte nytt jobb som simlärare i Landskrona i torsdags, jag satt hemma hos mamma och pappa. När jag hade skickat in ansökan fick jag svar inom 30 minuter!!! Tackar för den. Fick intervju tid på söndag, som idag då klockan 15. Mamma höll på att tappa hakan. Det är nämligen så att jag har ett jävla flyt när det gäller sånna hära grejer. Jobb, lägenheter, skolor etc. Det är nice :) haha. Iaf, idag var jag på intervju då. Och hon som jag blev intervjuad av berättade för mig vad det innebar, frågade lite frågor och visade mig runder och sen frågade hon om jag kunde börja redan nästa söndag :P haha. MEN som hon sa, hon är tvungen att prata med styrelsen först men att dem oftast lyssnar på vem hon vill ha in och så. Så det verkar vara jävligt positivt iaf :) Så om styrelsen godkänner är jag simlärare också. Haha, jag pluggar till förskollärare, jobbar ibland på förskolor, jobbar som receptionist, jobbar som Funky Kidz-instruktör och ska bli simlärare! Haha, fullt upp? I DO LIKE! :D

Har varit hos Filip sedan igår också. Det gillas också! vet att jag säger det typ hundra gånger i veckan i mina inlägg men jag tycker verkligen om att vara här :) Jag tycker om att umgås med han :D I DO LIKE :D

Nu ska vi ut och gå en sväng såhär lagom efter maten :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0