Ljusare framtid.

Jag har insett att jag mår mycket bättre av att vara utan. Mamma har sagt till mig tusen gånger och frågat varför jag ens pratar med henne. Och idag undrar jag varför? Det är inte mitt problem längre, det river bara upp en massa skit, (tydligen)! Lögner och skitsnack. Uch nä tack! Falskheten börjar synas mer och mer. Vit lögn kallas det! Pahaha! OKEEY! Frågan är egenligen ljuger du för mig eller för dig själv?

Öppna ögonen!
Skaffa dig inte en blogg som du inte vill ska läsas!
Jag är inte din vän, vi delade tankar och känslor och dem stannar hos mig(så lugn).

"Det är öööööver nuuuuu!"

:)

Jag har inte på länge, vad jag kommer ihåg iaf, skrivit något till någon här. Förutom till Filip :) Men idag kände jag att det behövdes. Idag är jag på ett humör då jag vill rensa ut allt dåligt :) För idag mår jag sjuuukt bra.

"I en rosa helikopter, ska jag flyga hem till dig." ;)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0