Desperate housewives på tv idag.

Dagen har varit lång.. Var i skolan idag som ni ser nedan. Sex timmar med ett så roligt projekt var nästan för lite. Sen efter det tog jag tåget hem och precis när jag hoppar av får jag ett sms från Cammi, då var det dags för promenad som hon kalla det. Promenad my as! Blev en promenad till en ekande plånbok. Haha. För CityGross. Massa skit och bakgrejer. Efter det blev det promenad till Gina där två nya ringar inköptes. Betalade 28 kronor för dem :D skulle egentligen gå på 180:- men tio stämplar så fixar sig allt :) Efter det så skulle vi ju bara en liiiiten sväng in på H&M. Där köpte jag två kortarmade tröjor, vit och lila och sen ett gäng nya hårnålar. Sen stressade jag Cammi lite mot bussen så att jag inte skulle smälla upp mer pengar. haha. Jag och affärer! KATASTROF! Efter shoppingrundan begav jag mig hem till mamma och pappa för att äta därefter blev det hem och börja baka. Skulle ge mig på att göra nötkakor igen. Misslyckades första gången för några månader sedan och lika så idag. Men dem smakar lika gott som mormors iaf. Sen gjorde jag hallon/blåbärs muffins och choklad/minimarshmellows muffins. (stavning STORT ?) Luktar GOTT här hemma :) Nu ska jag kolla Cougar Town!!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0