Fest fest fest! I LIKE!

klockan är nio och jag har redan hunnit vara ute och springa :) Klockan ringde klockan sju i morse och jag fick ta mig upp för det var dags för en joggingrunda. Enligt IForms jogging schema skulle jag gå 5 minuters uppvärming och jogga 20 minuter sen avsluta med 2 minuters nervarvning. Så det gjorde jag ju såklart. UTAN PAUS :D Så sammanlagt gick/sprang jag 4,18 km idag med en hastighet på 9.3km/h på 27 minuter :) Så det är helt ok ändå.
Idag står det FEST på schemat! :D Innan dess ska jag ner i stan och handla vin :D Och jag ska tvätta 12-16 :(  Just det, jag ska in om H&M och se om jag kan hitta den fina klänningen som jag såg i vecko revyn igår :D HOPPASHOPPAS!!!

Nu ska jag vila! :)
Ha det fin fint!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0