Försov mig i morse. Var helt slut när kl...

Försov mig i morse. Var helt slut när klockan ringde första gången. Så jag ställde om den trodde jag men istället stängde jag av den. Aja nu sitter jag iaf och väntar på tåget som ska ta mig till malmö. Ska träffa monica och vi ska börja skriva på uppsatsen antar jag. Efter det ska jag iväg och jobba igen. 16-21. Fy vad deprimerad jag blev när jag klev upp ur sängen. Där är så rörigt i min lägenhet nu. Hade mer än gärna stannat hemma och målat klart i klädkammaren idag. Men får bli i natt eller något. Jag längtar som fan tills denna veckan är över! Verkligen! Eftersom jag försov mig och missade mitt första tåg cyklade jag bort till cammis lägenhet och vattnade hennes blommor. Haha alla två;-) och jag har hunnit med att äta frukost och dricka mitt kaffe. Man kanske skulle försova sig fler gånger?;-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0