Helvetes kursen!

godmorgon. Uppe med tuppen igen. Suck. Trött är jag och jag ska dessutom jobba senare i eftermiddag vilket jag inte är alls sugen på för jag mår inte särskillt bra idag känner jag. :( Men men, pengar pengar! Nu idag ska jag först iväg till Hjärup igen och observera och domumentera och reflektera. Vi har en dag kvar i skolan och den dagen kan jag inte ens vara med på. Så jävla skönt. Nu har jag bara projektet att fokusera på och sen är denna kursen färdig :)
därefter blir det dock helvetes kursen. NO!!!! :O Aja den tiden den sorgen.
Nunär jag sitter här vid datorn vid mitt matbord kommer Selma uppkrypandes i knäet. mys pys men fyyy. hon har verkligen förändrats sedan hon steriliserades. Bara massa mys hela tiden så fort jag sitter ner.. :S

Nää, nu ska jag göra vid mig. Tåget går om 30 min...

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0