Min bebis blev sjuker :(

Min lilla älskling och jag fick åka in till veterinären idag. Stackarn har inte ätit, druckit eller gått på lådan. Igår när jag kom hem fick jag sätta henne på lådan och nästan tvinga henne att kissa. haha. Så idag när jag vakna såg jag att hon hade börjat blöda lite i såret :( Så jag ringde smådjurskliniken och sa att vi skulle komma in så att dem fick kolla henne. Stackarn hade ju börjar gå och gömma sig här hemma. Hittade henne i klädkammaren i hörner där hon gnällde. Sen en gång gnällde hon i köket så gick jag ut och såg att hon bara satt och stirra rätt in i väggen. Min lilla bebiiis! Nu har hon iag fått smärtstillande och lite mat som ska göra henne piggare så det hoppas jag att hon blir. Vi ska hem till Filip idag också :) Har inte träffat han på hela veckan :( Så ska bli skönt att träffa han igen. Malin och Pierre kommer ikväll. Blir Kinamat och vin :) Jag och Malin bestämde att gubbarna åker in och hämtar maten och vi dricken vin :D Haha. Lina och Tias kanske också kommer ikväll :) Längesedan man träffa dem så det hade ju varit kul att se dem också :D Annars hände det inget annat speciellt idag. Jo, måste hålla koll på min bebis! :)
 Igår blev det bara jobb och sen hem, hämta pizza och sen Ugly Betty avsnitt hela kvällen lång :) I LIKE!

Nä, trevlig lördag på er alla :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0