Min bebis mår bättre! ÄNTLIGEN!

Min lilla bebis börjar bli bättre. Hon har lite svårt för att gå men annars är hon nog på bättringsvägen. Hon äter, dricker och kissar åtminstonde. I morse blev jag lite orolig då hennes svår hade varat ganska mycket. Men jag torka bort det och nu ser det mycket bättre ut. Jag bara längtar tills detta är slut så hon kan bli som vanligt. Min bebis!
I morse var jag inte alls sugen på att gå upp. Jag ville ligga kvar i sängen med Filips armar om mig och Selma bredvid mig. MEn icke sa nicke. Upp och hoppa för det var dags för FK. Dem ungarna är så jävla söta kan jag tala om. Plocka ner i fickan och ta med mig hem hade jag velat. Blev förresten en trevlig kväll igår med Malin och Pierre. Kinamat, vin och spel blev det :) Trevligt värre :)

Nu ska jag ha mysdag. Ska hem och äta hos mamma och pappa idag också :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0