Så då är man på väg till malmö. Blev inte ...

dsc00884 (MMS)

Så då är man på väg till malmö. Blev inte in om helena idag. Blev lite tajt med tiden. Men en annan dag blir det iaf. Nu är jag på väg till jessicas kompis för lite dricka, gott sällskap och sexparty. Kommer säkert bli jävligt skoj. Det klingar i påsen med dricka iaf. Men blir en relativt lugn kväll då jag ska hålla i dans imorgon. Igår var vi hemma hos malin och pierre och tog ett glas vin och spela poker. Jag vann en runda iaf:-D i like! Haha. Ikväll ska jag hem till filip igen. Eller i natt rättare sagt. Tycker om att sova med dig hjärtat! Och trots att han lämnade av mig på tågstationen för tio minuter sedan saknar jag han redan. Konstigt va? Att man kan sakna någon när man precis sågs. Aja. Nu ska jag iaf ha en trevlig kväll! Have a good night everyone!


Ett öre för dina tankar
Postat av: Kajsa

Vad fin du är i håret :)

2010-10-16 @ 18:07:50

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0