Sitter nu på tåget på tåg till malmö ...

Sitter nu på tåget på tåg till malmö och helena. Vi ska ta en fika och jag ska bara följa efter helena så får hon visa vägen:-P haha. Har annars jobbat sedan sju i morse. Så lite trött är jag då klockan ringde 5.30 och det var fortfarande rena natten ute. Haha. Ikväll blir det som jag tidigare nämnt möte på jobb och jag funderar även över om jag ska träna efter mötet ikväll eller om jag ska hem och tejpa i klädkammaren. Hum. Jag behöver dock komma igång med träningen så kanske bättre att träna när jag ändå ska ner till jobb. Aja, återstår att se. Nästa uppehåll malmö, malmö nästa.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0