Söndag.... Lugna söndagen. Sitter i filips...

Söndag.... Lugna söndagen. Sitter i filips bil utanför city gross i väntan på filip. Han är inne och handlar till maten idag. Vi ska hem till filip så hela hans bil är full med mina saker och selma. Ska tvätta mina kläder hemma hos han också så därför hela bilen är full. Ikväll kommer hans föräldrar hem till filip och äter:-) och dem skulle tydligen fixa efterrätten, chokladfondy eller hur det stavas. Gott! Sen kommer jag sova hos filip till tisdag typ. Mysigt. Imorgon ska jag till malmö på eftermiddagen. Ska träffa jessica:-) innan dess kanske jag ska ta mig en sväng in om malin och pierre och cornelia, inget bestämt än men vi skulle höras iaf. Sen blir det plugga på tisdag när jag vaknar och filip är på jobbet. Det känns jävligt bra detta:-D


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0