Helgen i all sin glans!

I morse kände jag mig konstig och senare under dagen blev det värre. Jag fick sjuka mig på jobb och plaserade mig på soffan. Decka i några timmar och sen har det typ bara varit en massa tv och så. Så har inte varit en jätte rolig dag. Hatar att sjuka mig från jobb!!

Det är konstaterat, jag är gammal! Fick nyss ett samtal från en vän som ska resa bort en vecka. Hon frågade om jag inte kunde vattna hennes blommor under tiden hon är borta. Och det är ju en sån sak man gör när man blir gammal. Vattnar sina vänners/släktingars/föräldrars blommer när dem är bortresta. Haha. Aja, det är väl bara att inse :P

Ikväll kommer Filip hit och pysslar om mig hoppas jag på! Jag min lilla sjukling. Men det är bättre nu. Har typ ätit hela kvällen sedan jag vakna. Äter och äter och äter! Vet inte vad det är med mig! Det är nog effekten efter att ha slutat röka. Och tro mig detta är jobbigt och frustrerande. Och mina ben har inte blivit helt bra än heller så jag kan inte vara ute och springa. Men snart skiter jag fullständigt i det och ger mig ut och springer ändå! Jag behöver ut och jogga. Det är avslappnande. Man rensar tankarna! Det är en helt annan värld man springer i känns det som! Jag gillar det! Så därför saknar jag det också.

Pratade med en annan vän igår. Började pratas om att kanske eventuellt ta en sväng i stan imorgon. Inget festande bara en sväng i stan under de sena timmarna. Kolla läget liksom. Så får se hur det blir med den saken. Sen lördag blir det en tripp till två andra vänner i Malmö. Blir kanske en sväng in om Helena innan jag ska vidare till Jessica på sexparty. Så blir säkert en trevlig helg denna helgen också. Sen söndag blir det ju att hålla i Funky Kidz igen. Längtar redan! Helt underbart att se hur roligt barnen har det. Jag gillar det!

Nu undrar jag om jag inte ska ta mig ett bad innan Filip kommer. Var längesedan jag bada! Hade varit avkopplande!

Nu har jag bara svamlat om en massa onödiga saker... meeeen så är det ibland :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0