DU KOMMER DÖ.....

Då har denna veckan också gått. Är det bara jag som tycker att veckorna går jävligt snabbt. Man hinner ju inte med liksom.. Aja... Selma ligger som vanligt i mitt knä med den stora tratten runt huvudet. Haha, hon är sååå dum. Hur kommer det sig att hon inte fattar att när hon slickar i tratten så kommer hon inte åt pälsen? Är min katt dum? haha. Men på måndag åker den bort. Skönt ska det bli för att ha en katt i knäet med en stor tratt runt huvudet är jobbigt. Den är bara i vägen liksom.
Håller faktiskt på att göra pannkakor nu. Japp, till frukost.. men det är ju såååå gott :P Och det är tillåtet! Jag lovar. Iaf när man precis varit lite sjuker, eller på bakfyllan ska vi ju inte snacka om. Då smakar det ju bäst. Och vi ska ju inte snacka om när man precis har slutat röka. VÅGA säga att det är otillåtet att inte äta onyttigheter då! Jag har åter igen slutat röka. Japp och jag bara äter och äter. Jag sa till Filip igår att han kunde räkna med att jag skulle gå upp tio kilo på en smäll liksom. Äter utan stopp känns det som. Haha. Och detta är bara fjärde dagen utan cigg! Så snart kommer jag börja äta ännu mer och finnar kommer ploppa ut över hela ansiktet. Suck. Har ju inte berättat vad som hände i måndag, dagen då jag rökte mina sista cigg! Var på Hjärups station och en gubbe kom cyklandes förbi och gav mig hatblicken och skrek "DU KOMMER DÖ I LUNGCANCER!!!" Och jag svarar tillbaka tyst för mig själv "okeey.. " Lide rädd haha. Men precis som om jag inte visste det redan vad en cigg gör med min kropp? Huuumm.. Knas! aja, det var iaf min sista dag för denna gången med cigg. Sen får vi se hur länge det varar denna gången. Jag är känd för att sluta minst 50 gånger om året. Förr slutade jag varje månad, när pengarna tog slut. Haha. Då kom jag till skolan och så skulle vi gå ut och röka mellan föreläsningarna men jag sa nej och mina kompisar sa typ "Jaha, har pengarna tatt slut nu igen?" Haha. Suck, att dem kände mig så väl under den tiden :P
Aja, fredag idag vilket innebär att träffa Malin och eventuellt sova hos Filip. Sen imorgon lördag vilket innebär annat :)


Tycker om dig!<3


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0