ÄNTLIGEN!!

Igår var vi ju som sagt och shoppa loss i Lund. Blev en hel del pengar som spenderades faktiskt.. När jag kom hem letade jag upp alla kvitto och räknade ihoppa. Ca 3600 kr fattigare är jag nu. Ångesten kom först igår när jag skulle packa upp mina saker. Men sen släppte det lika fort för jag har ju faktiskt inte kunnat unna mig något under hela sommaren så detta var liksom för sommaren. :) blev en ny väska från Bozzini eller hur det stavas, kofta, en långarmad vit tröja, en svart kortarmad tröja med mönster på, vita Converse skor, italienskt nymalt kaffe, halsduk, underkläder, skrivblock, kalender, 4 böcker, en korg att ha i hallen för alla tidningar och papper som ska slängas, strumpor och sist men absolut inte minst två flaskor vin. Så det blev en del nya saker igår :)

Idag är det skola, ÄNTLIGEN!! Jag har faktiskt längtat en hel del. Och skönt ska det bli att börja igen. Få lite rutin på dagen kan man ju säga. Sen ikväll blir det möte på nya gymmet och sen efter det ska jag hem och packa! :) För imorgon bär det av :)

Ett öre för dina tankar
Postat av: Madde

Du fick ju en hel del för pengarna iallafall :-)

2010-09-01 @ 16:49:41

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0