Dagens träning avklarad!

Då har jag precis kommit hem från träningen. Jag är heeeeelt slut. Istället för 20 min löpning blev det 15 minuter sen kom Jimmy och sa till mig att jag skulle vara med på EseyLine så det var jag ju. Och nu har jag ont i bena så fråga jag Jimmy hur jag skulle göra och han sa att jag skulle vila :S så imorgon blir det vila och sen får jag springa på fredag igen, om jag inte ska hoppa in och jobba på förskolan det vill säga.
Iaf så känner jag mig duktigt trots att jag inte sprang 20 minuter men det blev iaf 35 minuter EseyLine vilket innebär 35 minuter fettförbränning! Jag var heeeelt dyng sur så svettig jag var. Men men.. nu ska jag duscha och göra kvällsmat! Imorgon blir det skola och jobb!


Förresten, köpte sån där färg till ögonfransar/bryn igår så ska försöka färga dem idag.. kanske skickar in hur det blev sen :P haha detta kan ju bli intressant ! Hahaha..

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0