Hur kommer det sig att man är pigg så in...

Hur kommer det sig att man är pigg så in i helvete klockan 6 på morgonen när man är ledig och orkar dessutom masa sig ut på en jogging runda klockan halv åtta på morgonen när man sen dagen efter ska börja jobba klockan 9 men är trött så in i helvete trots att det knappt finns något att göra här nere? Hum... Idag är det lördag som ni säkert inte har undgått och jag och filip ska ha en mys dag. Vi ska äta god mat, dricka vin och sen på bio kvart i nio för att se salt i helsingborg idag. Mys! Jag har ordnat med skjuts så att filip slipper köra. Tycker att det ska bli jätte mysigt. Inte ofta det händer att vi myser till med lite vin och bio bara han och jag så jag hoppas det blir uppskattat från hans sida också. Men det tror jag säkert det blir. Efter jobb ska jag bara snabbt in om hanna och ta en cigg. Var längesedan jag träffade henne så det ska också bli kul:-) imorgon blir det funky kidz igen. Denna gången med fler barn och föräldrara. Ojoj! Men det kommer gå bra:-) nu ska jag äta lunch och sen städa i friviktsgymmet. Mysig lördag på er:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0