Idag är en jävligt kall dag. Tycker jag ...

Idag är en jävligt kall dag. Tycker jag iaf. Har varit i skolan och sitter och väntar på att tåget ska bege sig mot landskrona. Ska ner i stan med mamma senare, ska lämna in mina skor för ny klack och sen försöka hitta något att ha på mig på fredag. Kanske. Annars får jag rota fram något från garderoben. Har ju egentligen en massa kläder men jag har ju redan använt dem en gång. Haha. Löjligt men ibland känns det liksom gammalt trots att det egentligen inte är det. Innan jag ska ner i stan ska jag försöka städa lite och äta lite lunch. Ikväll ska jag ut och springa har jag bestämt mig för. Måste göras! Gjorde upp schema igår för hur jag ska träna löpning de kommande fyra veckorna och idag skulle jag egentligen gått upp tidigt i morse och sprungit men så blev det inte så får helt enkelt ta det ikväll. Snart är det bara ett år och tre månader kvar tills jag tar examen. Hum, och till våren börjar jag på avancerad nivå. Skrämmande faktiskt. Hade helst av allt velat börja jobba nu och sluta plugga. Men det går inte för sig alls! Selma har förresten ett jävla humör nu. Haha. Ena stunden är hon skit glad, andra helt deprimerad och är hon inget utav det så är hon nog jävligt kåt! Måste verkligen ringa om en tid till att sterilisera henne. Bara så ni vet;-) tack för idag:-D


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0