kinamat och håriga ungar

Blev en kväll med Cammi och Josse, kinamat och prat om håriga ungar. haha! I övrigt har det inte hänt så mycket mer än så. Jag decka på soffan när jag kom hem sen fick jag träna koregrafier och sen begav jag mig med mitt silvriga paket till Cammi.
Imorgon blir det skola. Ska träffa Monika och göra lite arbete är det tänkt. På fredag är det redovisning, gillas verkligen inte!
Annars imorgon blir det bara plugga och träna koregrafi!
Har inte så mycket mer att säga idag. Ska sova utan Filip idag vilket faktiskt känns lite konstigt igen.
Vi träffas inte jätte ofta som många andra par kanske gör, och det är nog mest på grund av mig då jag har haft jätte mycket på senaste tiden. Men när vi träffas och sover tillsammans några nätte i rad så blir det tomt när man ska sova själv igen. Men men..
Nu ska jag försöka varva ner lite och sen kanske gå och lägga mig.. Har sovmorgon imorgon :) jeej

Ett öre för dina tankar
Postat av: Anonym

hahaha, mina håriga barn :D

2010-09-15 @ 09:23:25

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0