Nagelpåbyggnings-skitsnacks-lördag

Då var söndagen här. Igår blev det städ och inhandling av lite smått och gott till att Jessica skulle komma. Jessie var här vid tre kanske. Började med en massa snack och efter det började påbyggning av mina naglar. Blev väldigt nöjd :)
Åt god mat och vi drack lite men var ganska trötta så blev sängen ganska tidigt. Eller ja tidigt och tidigt, vid 1 gick vi och la oss.
Man märker att mycket har förändrats, mycket som han hänt under de senaste åren. Mycket snack om saker som iaf jag har funderat över. Var kul att träffa henne igen.
Efter att Jessica åkte hem så tänkte jag börja träna på mina koregrafier, men till min stora förvåning kommer jag inte in på min sida för att se koregrafierna. Sjukt nervös blev jag nu då jag egentligen har idag och någon enstaka dag nästa vecka på mig att träna. Men jag får helt enkelt träna på kvällarna. Jätte nervös är jag nu. uch uch. Men det går säkert jätte bra, eller? AHAA!
Aja. idag kommer Filip :) Vet ej vad vi ska göra idag. Återstår att se helt enkelt.



Visst blev naglarna bra? :) Jag är iaf jätte nöjd!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0