Så liten selma var för några månader sedan...

dsc00565 (MMS)

Så liten selma var för några månader sedan. Nu har hon växt till sig min bebis. Nu när jag sitter här på jobb igen längtar jag bara hem till selma så vi kan mysa. Saknar filip också, men han ska festa till det idag:-) blir kräftis för han med jobb och imorgon ska jag och jessica festa till det. Tror det kommer bli väldigt trevligt. Var nästan ett år sedan vi sågs sist. Tror faktiskt att det är mer än ett år sedan. Oj då. Aja, imorgon ska hon bygga mina naglar, vi ska antagligen äta mat från basilika och sen blir det vin och grejer:-) mycket snack kommer det nog också bli tror jag. Kan inte hjälpa att längta lite tills imorgon faktiskt. Fast nu vill jag sluta jobba! En och en halv timme kvar. 40 min kvar tills jag ska börja städa. Suck. Tiden går för jävla sakta faktiskt!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0