Tvätta+Träna+Städa+Handla mat+Lunch med Cammi!

God morgon Sverige:) Morgonen har startat ganska bra än så länge. Vaknade redan vid sex i morse men låg och drog mig till halv sju. Sen var det bara att gå upp och plocka ihop smutstvätten, dra på mig träningskläder och sen gå ner till tvättstugan. Laddade två maskiner och sen begav jag mig ut på en jobbing/powerwalk runda. Gick ner till slingan, sprang ett varv (1.5km) på 8 minuter sen gick jag en lite längre runda hem. Sammanlagt blev det typ 4 km. Var ute max 30 minuter och det räcker för idag tycker jag. Nu väntar jag på att mina ägg ska bli klara så jag kan sätta mig och äta frukost och läsa tidningen. Blir en STOR kopp kaffe till detta också! Sen kvart i tolv ska jag möta upp Cammi för lunch på stan. Sen vid fyra ska vi iväg och handla hem mat :) Jag tycker det är mysigt och kul att gå och handla mat faktiskt. Sålänge jag ska handla till mig själv. Peciellt på maxi för där är så fräch mat! haha. Japp, så ser min dag ut. Imorgon ska jag jobba i receptionen på gymmet och sen på kvällen ska jag och Filip på bio :) Ska nog se Salt :D Jeej! I LIKE !

Nää nu ska jag försöka betala räkningarna innan äggen blir färdiga. Förresten, ska försöka städa idag också! Vilken fredag asså! Fast längtar till nästa helg då jag och Corre ska ut och partaja i Hbg antagligen! :D Jeeeej! Sen på lördagen så ska jag dessutom på Malins flicka Cornelias dop. Hum... jaa jag hoppas ni fattar att det inte är samma Corre... :S

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0