Svårt att säga nej....

dagen slutade inte alls bra. Började dåligt och slutade dåligt. Mitten av dagen var bra iaf. Idag gjorde jag en testrunda på mina muffins som jag ska bjuda på på lördag :) Dem blev jävligt goda om man ska lite på mamma. :D Fick inspiration av Cammi igår så blev muffins med sjukt god glasyr :) Sen pratade jag med Madde och hon berättade om en god tårta som jag ska typ göra :P haha vilken härmis jag är men ibland får man :) Sen kollade vi på derby matchen, eller andra halvleken och där efter blev dagen skit igen :P haha.

Imorgon blir det upp tidigt. Dem ska komma och besiktiga min lägenhet eftersom det blev målat här för ett tag sedan, så ska upp och städa innan hade jag tänkt plus att jag ska hinna baka lite (kanske) innan jag börjar jobba klockan fyra. Sen måste jag hinna skriva arbete också innan fredag morgon. ahaa! Panik!! Träna koregrafi måste jag också göra.. Sen nästa vecka blir inte lika tuff hoppas jag på. Ska jobba måndag, onsdag och bubbelt på torsdag, lördag och sen Funky Kidz på söndag. Sen där emellan vet jag inte vad som händer. Men har för mig att jag går i skolan någon dag iaf. Annars ska jag ta det jääävligt lugnt och efter den veckan är det dags att börja säga NEJ! Om jag kan det vill säga. Pengarna sitter ju jävligt fint när lönen kommer sen jue.. huuumm.. Nää nu ska jag kanske träna lite koregrafi.

Ha det fin fint!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0