//Det är lite pirrigt och nervöst men det ...

//Det är lite pirrigt och nervöst men det är något jag verkligen vill. Det är skrämmande men det är dags... En vecka och två dagar kvar:-)// idag består dagen av praktik på förskolan sen direkt här ifrån till fysiken. Idag är sista dagen på fysiken och det känns jävligt skönt faktiskt. Igår var det simskola efter praktiken så jag är ganska sliten idag kan jag tala om.. Sov som en stock hela natten:-) nää nu får jag göra mig redo för barnen som snart droppar in här.. Är själv än så länge:-) kan nästan inte berga mig tills jag får berätta hemligheten:-)


Ett öre för dina tankar
Postat av: Madeleine

ÄR DU PÅ TJOCKEN SOFHIE?????

2011-04-29 @ 18:02:45
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0