Godmorgon... Uppe med tuppen idag... Är li...

Godmorgon... Uppe med tuppen idag... Är lite trött faktiskt, blev en sen kväll igår.. När jag kom hem från jobb var badrummet typ färdigt:-) där är lite småsaker kvar att göra men nu kan vi duscha hemma :-D och gå på vår egen toalett:-D så jag började sätta in våra toalettsaker:-) sen tog vi premiär duschen tillsammans:-D jag älskar vår dusch! Den är sååååå fin:-D nu idag ska jag jobba på förskolan mellan nio och två. Ikväll ska jag på bio med Cääämmi;-) något med vatten och elefanter heter den.. Haha kommer inte ihåg... Nää nu får jag gå och göra vid mig... Det är FREEEEEEEDAGB-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0