Min mise är för fet! Hon fastna i grinden ...

mms_img44732 (MMS)

Min mise är för fet! Hon fastna i grinden igår. Haha. Stackarn! Idag började första dagen av fyra veeckor på min vft i hbg. Nice:-) är lite trött bara men det ordnar väll upp sig:-) vägde aldrig in mig i lördags förresten.. Jag blev så jävla bakis kan jag tala om att jag skämdes så bara över tanken att åka in till stan på vv möte och lukta spritfabrik. Haha. Så jag och syster väger oss på lördag tillsammans istället:-) men helgen har jag syndat på det mesta.. Dels på maten och drickat men sen har jag även rökat upp ett och ett halvt packe. Men jag ångrar det inte. Jag behövde det:-) idag var vi även iväg och handla hem mat:-) och vi gick in om h&m där jag köpte två shorts:-P så nu har jag inte bara sånna kort korta shorts utan kan även gå i shorts på förskolan:-) nää nu ska jag fortsätta kolla cougar town:-D


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0