Sitter åter igen på fysiken.. Har nyss bli...

Sitter åter igen på fysiken.. Har nyss blivit klar med all städning här nere.. Nu är det en timme kvar tills jag ska städa poliet, motionsmaskinerna. Två timmar kvar tills jag slutar.. Sista lördagen idag.. Känns skönt faktiskt måste jag påstå.. Idag blir det bara en massa pill känns det som.. Mamma och pappa kommer och hämtar mig efter jobb, förhoppningsvis får jag övningsköra hem och vi ska fika där hemma.. Sen kanske Tias kommer ikväll och grillar med oss. Blir någ något glas vin ikväll.:-) gårdagen bestod av skola och STÄD! Där har varit massor av byggdamm hemma så det städades bort igår.. Skönt måste jag säga men det tog tid... Tre timmar typ tog det, och då var vi två personer! Om jag inte har räknat fel så är det näst sista gången imorgon men funky kidz:-) efter det är jag ledig varje helg fram till hösten:-D helt otroligt! Inga fler helger som receptionist och inget instruktörsjobb fram till hösten då.. Det är inte illa:-D och det ska faktiskt bli jävligt skönt!!!! Kanske man kan börja festa till det lite igen:-) i do like!!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0