uppdatering kan man ju säga ;)

Det var ju galet längesedan jag skrev här.. Eller ja exakt en vecka sedan idag. Har inte hänt så mycket. Badrummet går framåt. Älsklingen har satt väggarna och nästan hela golvet, fixet tog slut igår. :/ Sen kommer syrran hit på lördag och ska spackla och måla taket. Sen vet jag inte riktigt när rörmockaren ska komma och ordna med blandarna och sådär men sen är det bara att plocka upp inredningen :) Kommer bli mega fint tror jag :) Och skönt att få ha ett eget badrum igen..
Helgen var ganska lugn, Filip jobbade på i fredags, lördags skulle vi också jobbat på men älsklingen hade inte alla verktyg hemma.. Så vi åkte till Järavallen där jag sprang av mig och sen åkte vi hem till hans föräldrar där jag hoppa in i duschen och sen åkte vi till Väla och hade en mysdag där ist. Åkte in om Tias och Lina efter Väla för att se hur de hade det i nya lägenheten :) En fin sådan! Söndag blev det Funky Kidz och sen en runda på bandet..
Veckan har varit lite pysselaktig... Bara precis gått och plockan undan lite och gjort vid ute på tralledäcket och sprungit.. Skolan i tisdags och igår simskola i vanlig ordning :) Idag började jag morgonen med att plugga lite och sen om typ fyra och en halv timme ska jag jobba.. Sex dagar kvar att jobba på Fysiken nu, sen slutar jag. Japp, jag har sagt upp mig :) Då det inte finns tid eller ork till att jobba så mycket längre har jag tagit det beslutet att sluta.. Räcker med att jag har Funky Kidz, simskola och eventuellt förskolejobb... Och dessutom skolan..

Iaf, har varit ganska duktig sedan i fredags den 1 april. Sprang/powerwalka halvväg in till Landskrona, det vill säga ca 6,5 km. Vet inte säkert då jag inte hade en distansmätare då.. Lördags hittade jag en app till mobilen som mätter ut distans, hastighet och tid och kalorier :)

Lördag: Tid: 18 min
Distans: 2.8 km
Medelhastighet: 9,0km/h
Kaloriförbränning: 247 cal

Söndag: Löpbandet, sprang 20 minuter ca 3,5 km

Måndag: Tid: 51 min
Distans: 6,5 km
Medelhastighet: 7.6 km/h
Kaloriförbränning: 584

Tisdag: paus från träning, övningskörde ist :D

Onsdag: Powerwalk, Tid: 48 min
Distans: 5,2 km
Medelhastighet: 6,5km/h
Kaloriförbränning: 338
+ Simskola från 14.50-18.00 :D

Jaa jag har börjat övningsköra också :) Går bra, har ju inte kört sedan två sommrar sedan typ.. Men det börjar ordna upp sig nu :) Nää nu ska jag plugga lite till och sen försöka hinna med att ta en löprunda :)

Ha det fin fint:)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0