Water for elephants var vad som spelades p...

Water for elephants var vad som spelades på bioduken idag i hbg.. Jag och cäämmi var givetvis på plats på de bästa platserna som biografens personal eller något så fint skickade till cammi.. Och självklart kom det tårar, tårar i massor.. Först tänkte jag vad fan är detta för film? Aningen trögstartad kan man ju säga. Men sen jävlar... Den var hemsk men jävligt bra och jag var chockad, ledsen, glad och helt jävla förstörd. Haha sant! Cammi har tagit bussen till stan och eftersom jag inte bor i stan längre får jag vara så snäll och vänta på tåget som ska ta mig ut till byahålan;-). Idag när jag satt på bussen genom stan, hbg stan då, saknade jag hbg. Jag saknar allt som rörde sig och allt pynt de har vid olika tillfällen, jul påsk alla hjärtans dag etc. Sånt händer inte i häljarp eller i landskrona ens. Men jag skulle inte för allt i världen lämna filip för hbg. Men det hade inte varit helt fel att bo där igen...


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0