Då var det snart jul. Vi börjar redan att ...

mms_img-39952546 (MMS)

Då var det snart jul. Vi börjar redan att fira imorgon med Filips familj. Självaste julafton firar vi med mina föräldrar. Det enda som faktiskt fattas i år är snön. Tycker det är så jävla tråkigt att det inte är någon snö utan att det är och kommer tydligen fortsätta att vara mildt höstväder. Aja slut på gnällandet. Veckan som varit har varit väldigt lugn tycker jag:-) i måndags var jag i skolan hela dagen, från nio till fyra. Tisdag skulle jag egentligen vill skolan men så blev det inte. Madde och zimba satte sig i bilen och styrde ratten mot häljarp. Hundarna fick busa massor och vi fick snacka massor och dricka kaffe:-) vi åkte till sjöarna också så att hundarna fick springa loss ordentligt. Dem var så duktiga:-) igår var jag i skolan igen, fick handledning på mitt ex arbete. Gick inte så himla bra men men. Idag ska jag ha körning och efter det ska jag hem till mormor och morfar och önska dem god jul. Lexxi ska också få följa med:-) hon ska få åka tåg för första gången idag. Lite nervöst men det ska nog gå bra hoppas jag;-) nä nu får jag sätta fart om jag ska hinna.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0