Då var helgen passerad igen... Mina helger...

Då var helgen passerad igen... Mina helger är inte särskillt lugna som ni säkert vet så varför skulle denna vara annorlunda? Fredags kom malin och pierre på besök. Blev vin och spel till två på natten eller något. Många skratt men även sura miner på vissa haha. Lördags var det upp tidigt, åka till den jävla fucking lägenheten och börja städa. Snart snart är det över med den så jag kan fokusera på filip och vårt gemensamma hem istället:-) på kvällen gick vi hem till kusinen och firade hans 20 års dag. Det var kul;-) slutade sådär bara. Haha Filip blev aspackad lika så Johan en av mina kusiner och födelsedagsgrisen decka i soffan när vi gick hem vid halv elva! Haha japp! Dem blev aspackade och deckade innan klockan slått elva...hahaha! Söndagen var inte lika rolig för filip iaf;-) en annan fick gå upp tidigt igen och ta tåget in till stan och ha funky kidz. Efter det gick jag hem till mamma och pappa och var där tills det var dags för simskola... Därefter började jag och filip vår söndag som alla pensionärer soffan, kinamat, godis och bingo lotto. Hahaha... Fast vi spela bara till tvåan sen var det inte kul längre:-P det var min helg... Idag blir det vinkväll med hanna:-) så jätteledsen gruppen men jag kanske är lite seg imorgon på mötet;-) men man får ibland det är mitt motto:-)


Ett öre för dina tankar
Postat av: Madeleine

Förhoppningsvis klarar vi oss ;-) Ses sen!

2011-02-08 @ 07:26:31
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0