God morgon.. Hur länge håller sig tränings...

God morgon.. Hur länge håller sig träningsvärken kvar? Hur i helvete kan ett jävla spel göra så att man går som en gammal kärring med rullstol? Och jag som alltid sagt att det är skönt med lite träningsvärk. BULLSHIT! Aja ståå ut.. Idag är det dag 21 utan cigg:-) fan vad jag känner mig duktig. Cornelia sa igår att hon inte trodde jag skulle klara det men skamm den som ger sig. Drömde i natt att jag bolma som fan och sa till den personen jag bolma med att inte säga något till filip. Haha. När jag vakna fick jag tänka efter, har jag rökat i smyg? Men det har jag inte:-D överlycklig att jag klarat det så länge nu. Det har jag inte gjort på flera år. Och längre utan cigg ska det bli. Jag tänker inte så mycket på det längre och det är ju nice:-) ställde mig snabbt på vågen igår också. När jag ställde mig för någon vecka sedan hade jag gått ner 3,5 kilo. Sen ställde jag mig igen och då hade jag gått upp 0,5 kilo och igår när jag ställde mig igen hade jag gått ner 1 kilo. Alltså sammanlagt har jag gått ner nu 4 kilo:-) hängde ni med? Haha. Det går framåt helt enkelt:-) sakta men säkert:-) nu måste jag försöka ta mig upp från sängen och gå ner för trappan för jag kan ju inte undvika toaletten bara för att det gör så jäääävla ont. Haha. Fortsatt trevlig helg:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0