God morgon.. Tisdag idag:-) idag är det 25...

God morgon.. Tisdag idag:-) idag är det 25 dagar sedan jag rökade min sista cigg:-) TJUGOFEM dagar sedan. Om jag är stolt:-) nä men jag mår mycket bättre. Jag har även sakta men säkert gått ner ca 5 kilo också:-) håller på att träna här hemma:-) igår var jag skolan hela dagen och sen hem till mamma och pappa för att hälsa på dem lite:-) sen kom malin och pierre och hämta soffan:-) så nu är soffan också borta i lägenheten. Så med detta vill jag säga att jag inte träna igår utan ska göra det nu innan malin kommer med cornelia:-) barnvakt idag:-) på lördag ska vi flytta:-) äntligen ska jag få hem alla saker som ska hem och slänga resterande. Jag och mamma ska städa lägenheten och sådär:-) ska bli skönt att bli av med fanskapet. Haha.. Näää min lägenhet var fin men nu bor jag inte där utan nu bor jag ute på landet med älsklingen. Haha. Efter flytten på lördag ska vi äta på basilika:-) mamma och pappa bjuder. Det gillas:-) nää nu får jag sätta fart om jag ska hinna.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0