Nog fan fick jag träningsvärk kan jag ju l...

Nog fan fick jag träningsvärk kan jag ju lova er. Fy fan vad mina ballar värker. Och låren ska vi inte prata om. Det är sån träningsvärk som gör att man ramlar ner på toasitsen den sista biten för det gör så jävla ont att sätta sig. Haha. Och idag är det en dag sedan jag tränade det där spelet. Aja jag ska på det igen idag innan jag ska in till stan och ha besiktning på lägenheten. Igår var det introduktion på den nya kursen i skolan. Vi fick reda på att vår gamla grupp kommer att hållas kvar. Så det är ju kul. Jag hoppas dock att vi klarar det då det är högre press på oss och att vi faktiskt inte kan börja i sista sekund alltid. Men men kommer bli intressant. Nää nu ska jag upp och träna sen blir det frukost:-) God morgon gott folk!


Ett öre för dina tankar
Postat av: Madde

Haha... fy vad jag skrattade åt detta inlägget :-D

Fy för den jäkla träningsvärken, när man dimper ner på toan istället för att sätta sig haha..

Du gjorde min morgon :-)

Kram

2011-01-21 @ 08:36:54
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0