Helgen är över igen. Tycker att helgerna g...

mms_img71135 (MMS)

Helgen är över igen. Tycker att helgerna går för fort.. Men hur många är det inte som säger det? Så det var ju inget nytt.. Helgen har varit lugn. Fredags var mamma och pappa här och åt och drack gott.. Lördags gick vi upp tidigt då danmark och tivoli stod på schemat... Tjugo i elva tog vi tåget med filips familj. Hemma igen elva timmar senare:-) det var kul och mysigt.. Idag var vi på dop för wiliam, sara och jonas son. Dessvärre kunde vi inte stanna då lexxi var hemma själv. Nu står filip i duschen och snart slka vi göra mat.. Lexxi bara växer och växer.. Går för fort det också.. Detta fotot tog jag för några veckor sedan.. Och nu är hon lite större.. Har kommit på att jag inte tar så många foto.. Får börja göra det:-) det är tre veckor tills jag börjar jobba och jag tycker det ska bli skitkul.. Men jag är så nervös.. Inskolningar och grejer liksom.. Ojojoj.. Aja det löser sig:-) nu ska jag börja göra mat.. Pok


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0