Kolla vad jag vaknar till varje morgon nu:...

mms_img39246 (MMS)

Kolla vad jag vaknar till varje morgon nu:-) eller jaa det har hänt tre eller fyra morrnar:-) lilla selma ligger på mitt nattduksbord:-) det har inte hänt sedan hon var liten... Min gulleplutt.. Kanske tycker hon om mig igen efter att jag tog hem en jobbig, nafsande valp:-S haha. Idag är ingen bra dag.. Känner mig lite smått kass och jag är sjukt trött.. Min hund har numera för vana att hålla låda direkt när filip lämnar huset.. Och därför får jag ingen sömn från klockan sex:-( ajaa träning till jag borjar jobba på förskolan.. Men fyyyy vad jag är trött! Suck! Nää dags att packa väskan.. Snart simskola...


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0