Jahaa då var det dags att börja plugga kör...

Jahaa då var det dags att börja plugga körkort igen... Skrev in mig idag så nu får jag fan se till att skaffa mig det där jävla kortet! Annars har denna veckan inte börjat sådär jätte bra.. Igår var jag i trädgården hela eftermiddagen. Plantera blommorna jag och mamma var och handla på förmiddagen. Sen skulle jag hjälpa filip att sätta upp staketet här hemma för jag tyckte det verka kul. När jag sen skulle resa mig igen hände något i ryggen och jag kunde inte resa mig... Suck.. Illa att man som 23 åring redan har kass rygg. Men men så idag fick jag hoppa simskolan. Tyckte att ryggen var bättre runt middag och jag tänkte vara snäll mot filip och klippa gräsmattan innan han kom hem så han slapp göra det.. Och vad händer? Joo ryggen blev kass igen.. Suck.. Så blir ingen simskola imorgon heller men det blir körskola:-) Lexxi har kommit i en väldigt trotsig ålder.. Hon lyssnar inte, springer ifrån mig, äter upp gräsmattan och bits hela tiden.. Jätte tråkigt! Låt denna valptiden snart vara över. Eller låt iaf tänderna sluta klia! Annars är hon jätte fin, stor och bara heeeelt underbar! Förutom hennes brister som valp då;-) nää filmen The lakehouse lockar mer nu än att skriva här... Hoppas er vecka började bättre än min.. Btw, resten av veckan är fullbokad igen.. Imorgon först körlektion sen kommer mamma och pappa på fika sen teorilektion på kvällen sen handla present till lilla Cornelia, onsdag kommer kim och helena:-) innan dess förhoppningsvis simskola, torsdag simskola och lilla Cornelia fyller ett helt år så det ska firas:-), fredag har jag en känsla av att den kanske är fri hum vågar inte hoppas men det är simskola iaf, lördag valpkurs och sen ska jag träffa Cammi och äta gott och möjligen dricka gottt:-) söndagen är no faktiskt blank.. Kanske ska låta den vara det... Hum..


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0