Onsdagen

Började dagen tidigt. Gick upp sju för jag tänkte att jag skulle slippa stressa.. så blev en lugn morgon där jag åt lite frukost och var ute i trädgården med Lexxi och lekte med henne:) Sen var det bara att sätta sig på cyklen och cykla in till stan för att ha simskola. Underbart väder och duktiga barn! Cykla direkt från simskolan till körskolan och gjorde två pärmar, vilket inte var så lyckat. Bättre lycka nästa gång :) Cykla hem från körskolan och hämta upp Lexxi hos svärföräldrar.. Hem, plugga, städa och gjorde lite maud! Vid sex kom Helena och Kim :) Helena som har varit i USA i nästan ett halvår är ju äntligen hemma igen.. Det har hon visserligen varit ett tag nu men vi har inte haft tid att ses innan. Men det var kul! Tog igen lite skitsnack och sådär. Nu när klockan snart är tolv är det dags för sängen. Blir en lång dag imorgon också.
Simskola, körskola och sen 1-års kalas för lilla Cornelia:) Sen efter morgondagen är snart veckan slut och helgen är här, vilket innebär VALPKURS!! :D Jag tycker verkligen det är skitkul med valpkurs. Intressant och det är kul att se hur snabbt Lexxi lär sig :)

Nää, ögonen går i kors och jag känner att min sovplats brevid Filip är lockande.. Nu släcker jag för idag!
God natt!!


Såhär liten är inte min lilla buse längre :S det går fan kvickt!!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0