Tiden går fort. Tycker inte det var så län...

Tiden går fort. Tycker inte det var så längesedan det var nyår.. Men det är ju faktiskt snart sju månader sedan.. Sjukt. Jag och filip har bott ihop i snart sju månader och vi har varit tillsammans i ett år och en vecka;-) känns som om det vore igår fast att jag älskar han mer än någonsin. Vårt liv med Lexxi är spännande, utmattande och jätteroligt. Man är ju ganska trött men det hade vi räknat med. Jag skulle inte av allt i världen byta ut henne heller Selma för något. Det är galet vad man fäster sig vid sina djur. Man utsätter sig faktiskt för en hemsk smärta egentligen. Men innan dess får man såååå mycket av dessa djur. Ja ni vet ju nu också att jag har fått jobb. Ännu mer galet! Men jätteroligt det också. Lite nervöst bara men jag har sex veckor på mig att förberedda mig. Kommer vara hur roligt som helst.. Hoppas jag. Jag får iaf vara med om att starta en ny förskola:-) eller nya lokaler och nytt tänk så det ska bli skitkul:-) jag kan inte hjälpa att tänka att allt i mitt liv är för bra nu. Kanske ska det snart gå i kras för inte kan man ha det så bra? Eller? Kan allt bara vända sådär på ett år? Ibland ska man ha tur... Eller så förtjänar man bara lycka ibland:-)


Ett öre för dina tankar
Postat av: Kajsa

Du förtjänar det!! Och gud vad söt valpisen är :D stor kram

2011-06-19 @ 23:29:57

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0