Vilken jääääävla vecka..

Min paper är färdigskriven och min hemtenta är färdig skriven.. Nu ska jag snart till jobb igen. Som jag tidigare nämt har vi inget badrum än. Vilket innebär att vi duschar hos Filips föräldrar, men idag var jag inne hos Filip syster och duscha och när jag var färdig och lutade mig ner mot golvet för att samla ihop mina kläder började näsan rinna, först trodde jag det var som jag var förkyld, men ack så fel jag hade. Blodet flöda ur näsan på mig. Suck.. Samma symtom som för lite mindre än ett år sedan. Jag blir stressad och sover dåligt och då får jag näseblod bara sådär. Förra året var det av fler anledningar men då fick jag det titt som tätt utan anledning. Nu denna veckan har bara varit allmänt jobbig. Skolan har varit jobbig, jag har startat nya grupper i simskolan som gjorde mig stressad och nervös, jag har jobbat samtidigt som jag försökt få klart arbetena och idag har jag suttit vid datorn och skrivit och letat litteratur och samtidigt kollat klockan sedan 8 i morse. Allt för att bli färdig innan jobbet börjar.. Suck!!

Nu, färdig duschad och efter att ha suttit och pratat med Filips syster och Mamma ska jag göra mig redo för att springa till tåget!! Ikväll blir en lugn kväll för mig, kanske ;P

Imorgon ska jag jobba och söndag ska jag jobba så jag håller helg på måndag istället innan jag ska börja ny kurs på tisdag:S


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0