6 centimeter :)

Idag stanna jag hemma från praktiken. Var litta dålig. Men det börjar ordna upp sig igen :) Jag mätte mig i morse med måttband och till min stora förvåning har jag misst 6 cm runt midjan, 0,5cm runt låret och 0,5 cm runt höfterna :) SEX CENTIMETER?? Är det bara jag som tycker det är ganska mycket? haha. Aja, det är bara att kämpa på och fortsätta träna :) igår mådde jag inte så bra efter praktiken så det blev ingen träning igår. Men idag ska jag ta på mig rollerna och rolla in till stan för att ha simskola som också är en form av träning för mig :) och jag ska fortsätta äta nyttigt :)

Idag har halva veckan gått. Snart är det lördag :) Nervös som fan!!! Men längtar så :)<3

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0