Måndag avklarad, resterande 6 dagar återstår..

Måndagen är avklarad, en delvis trevlig sådan. Började dagen tidigt, redan halv sex i morse gick jag upp, då kunde jag inte sova med utan låg och oroa mig över arbetet som skulle lämnas in 12 och sen över hur jag ska hinna med allt denna veckan. Men efter några koppar kaffe och läsande i böcker blev arbetet, projektplanen, färdig i tid och jag skickade in det ca 11.40. Därefter skulle jag egentligen träffat Malin en tur men vi båda kände oss slitna och sa att det fick bli en annan dag. Vid tre hoppa jag in i duschen och vid halv fem åkte jag med tåget mot Hbg och mötte upp Cäääämmi för fika inne i stor staden;) Jag saknar Hbg, buuhuu! Efter det blev det bussen direkt hem till mamma och syster. Färga systers hår nu inför balen på fredag. Och för ca en timme sedan kom jag hem..
Resten av veckan ser ungefär lika dan ut. Morgondagen ska jag eventuellt in till stan vid tolv och luncha med mamma sen vid ett träffa Sara och lilla William sen ska jag hem och försöka ha maten klar innan Filip kommer hem från jobb(har inte lagat mat på typ 4 veckor, Filip har fått den uppgiften:S). Onsdag blir det opponering i skolan sen direkt hem och packa det sista antar jag och när Filip slutar kör han mig till Skånes Fagerhult där femåringarna från förskolan befinner sig och har läger. så onsdag, torsdag och fredag är jag borta. Pappa hämtar mig tidigt på fredag morgon då jag ska göra systers frisyr och smink inför balen. Hon ska vara färdig innan tre sen vid fem åker vi iväg och kollar när dem står och vinkar eller nått :P Lördag är det fika med Cornelia strax efter tre, sen ska jag och Filip eventuellt iväg på bio. Eller så blir det bio på söndagen, men efter simskolan. SEEEEEEN.....då blir det en massa pluggande nästa vecka också.. Suck!
Tror jag kommer få det lite svårt med sömnen denna veckan.. menmen, bit i det sura äpplet bara ;)

nu ska jag upp och göra min älskade sambo sällskap!!

godnatt!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0