oj oj oj

Jeeevlar vad kass jag blivit på att uppdatera. Men men, som jag oftast säger, sååånt är liiivet!
Ny vecka igen. Jag är hemma och njuter av solens sällskap :)
Gårdagen begav jag mig mot Maaaauliin och lilla Cornelia. Blev massa cigg och massa kaffe! Och självklart massa snack! Efter det cykla jag hem och gjorde lite trädgårdsarbete i form av att gå med kantklippare och klippte gräset. Filip kom hem vi halv fem och gjorde maten och sen fortsatte vi igen, han tog gräsklipparen och jag kantklipparen. Vi avsluta kvällen med träning:) rolla ut i det fin fina vädret! Filip hoppa i poolen sen, grannarnas!
Idag har jag skickat iväg lite ansökningar till olika jobb inom förskola, sen ut och sopa upp gammalt skit ute vid staketet, sen gjorde jag amerikanska pannkakor till lunch, sola och nu sitter jag här.. Trött och uttråkad!

Borde kanske plugga? :S huuumm.. nää det kan vänta till imorrn! ;)

jag får väll gå ut och lägga mig i solen ett liiiiiitet tag till då..



Förlovningsdagen!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0