Klockan är tjugo över två. Jag är helt slu...

Klockan är tjugo över två. Jag är helt slut då jag hade öppningen i morse. Och här sitter jag fortfarande på jobb, och bara ugglar. Vi ska ha möte halv fem och jag kan omöjligt ta mig här ifrån och sen tillbaka igen innan mötet. Men men, lika gott åt mig eftersom jag inget körkort har. Har nyss pratat en timme med Madde:-) alltid lika kul att prata med henne:-) sen ikväll ska lär klippa mig:-) det gillar jag väldigt mycket då mitt hår ser ut som en hårboll för tillfället. Helgen har varit jävligt lugn. I lördags åkte jag och Filip upp till Ullared och shoppa loss ha Gekås:-) väldigt Nice! Sen när vi kom hem tog vi det bara jävligt lugnt. Eftersom vi åkte upp så att vi skulle vara där till öppning var vi ganska trötta på kvällen. Söndagen var det meningen att vi skulle ha sovmorgon. Men, eftersom jag somna väldigt tidigt vaknade jag också väldigt tidigt. Satte igång en film sen var jag trött igen :-S vi gick en långpromenad med lexxi och handlade bullar till frukost smarrigt värre:-) sen planerade vi hur vi ska göra om i köket:-) tror det kommer bli jävligt bra till slut:-) nu ska jag vila mig lite innan det är dags för möte om två timmar:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0