Tisdag redan. Tiden springer förbi mig. Oc...

Tisdag redan. Tiden springer förbi mig. Och bara det är stressande. Har bestämt mig att nu måste jag plugga minst två timmar om dagen. Jag måste bli färdig med mitt arbete nu känner jag. Jävla panik. Jag går iaf två kandidater som ska läsa mitt examensarbete när det är färdigt. Alltså rätta det så att säga. Mamma och Filips syster. Köket är inte färdigt än och bara det är sjukt stressande. Men jag går sagt till Filip att från och med nu tills jag är färdig med examensarbetet så får han sköta köket. I helgen har jag mitt sista pass funky kidz. Så jävla skönt!!! Faktiskt. Då har man en dag till som man kan ha sovmorgon på plus att jag slipper extrajobb. Härligt som fan:-) just nu har vi praktik i skolan. Jag jobbar på som vanligt. På torsdag kommer min mentor ut. Spännande, och jag tror det kommer gå skitbra:-) nä åter till plugg.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0