Lördag idag. Började morgonen med att pyss...

Lördag idag. Började morgonen med att pyssla lite:-P sen in i duschen och göra mig i ordning för en tur till Malmö för att möta upp Madde:-) var verkligen jätteroligt att träffa henne. Det har verkligen inte funnits någon tid till något socialt umgänge den senaste tiden. Men nu i helgen får jag vid till lite iaf. Träffade Madde nu under förmiddagen och sen ikväll ska jag hem till Hanna och ha vinmys. Ska bli riktigt kul:-) sen torsdag nästa vecka ska jag träffa Sara:-) sen ska jag se om jag kanske kan få tid till att träffa Malin någon dag nästa vecka också. Vi var iväg och fick vår nya bil igår också. Volvo v70 s:-) eller något sånt:-P jättefin är den. Får plats med både hund och framtida barnvagn:-) nu saknar jag bara körkortet:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0