Har tagit med mig pappas gamla gitarr till...

mms_img868646283 (MMS)

Har tagit med mig pappas gamla gitarr till jobb idag. Hade tänkt att min kollega sven ska få stämma den till mig idag. Om han vill det vill säga. Livet flyter på. Har lite ångest nu för examensarbetet. Har ingen lust att göra det plus att det för tillfället går skit med skolan. Suck. Ska hem till mamma och prata med henne idag efter körningen. Jag har fortfarande inte kommit igång med träningen. Hinner inte just nu. Nu är det ca två veckor kvar tills vi flyttar in i den nya förskolan. Längtar. Och det är två veckor tills jag mamma och syster åker upp till Ullared för att shoppa loss på Gekås;-) snart jul. Eller jag hoppas det går fort så julen snart är här:-) nä nu ska jag äta upp min sista Birkabulle sen är det dags att börja jobba. Tio min kvar:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0