37 dagar kvar

Det börjar närma sig men det känns ändå som en hel evighet tills det är dags att flytta. Och vi har mycket kvar att göra. Helst hade jag velat ha huset nu, nu som imorgon. Och inte om 37 dagar. Aja, det är väll bara att vänta ut det. Men skönt ska det bli att komma dit. Komma dit där ingen som vi känner bor, som vi knappt visste fanns på kartan. Haha. Jag går hemma och väntar och väntar på att det ska bli dags.. Aja, rätt som det är står vi där med vårt hus och ha MASSOR att packa upp :)
Kan tala om att änn så länge har vi skaffat oss en till soffa, större soffa. Hörnsoffa :) Jättefin är det. Sen har vi skaffat oss en ny tv-bänk men vi fattas en så vi får fortsätta leta :) Idag har jag varit och köpt nytt tyg till mina matbordsstolar. Lexxi bet ju sönder två av fyra stolar så jag måste byta ut tyget. Men vilket slit det är! Vad har jag gett mig in på undrar jag. Aja Det blir säkert bra. Filip är i Halmstad denna helgen så jag har passat på att leva hemma hos mamma och pappa nu hela dagen ;) Lexxi är såklart också med, men hon bara slöar!
Jag började jobba igen efter tre veckors semester! Rena himmelriket! Jag är nog ingen människa som klarar av att vara på semester. Sista veckan hade jag kunnat döda alltså. Stackars Filip fick stå ut med mycket. Men nu är jag på bättre humör :) Ny kollega på jobb som lyfter stället på något sätt. Kreativ och nytänkande. I LIKE!! Bara en som inte riktigt passar in. men ja, så är det väll överallt. Man kan ju inte fungera bra med alla...

nää nu ska jag fortsätta med min jääädrans stol :)
Trevlig lördagskväll med er:)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0