Då var det dags igen.

Jag har inte skrivit här sedan innan vi flyttade. Lite dåligt stil faktiskt;). Men nu är det dags igen då då. 
ja, jag och Filip flyttade till hus förste oktober:) vi bor numera i östra Ljungby som ligger utanför Klippan. Än så länge trivs vi jättebra:) här är sååå fint!!! Naturen runt om är underbar ju:) vi flyttade ifrån vänner och familj, men det tar faktiskt bara 35 minuter att köra så det är ju inte hur långt som helst:)
Huset är stort, sju rum, två toaletter och ett helt underbart kök:) altan har vi också som för tillfälligt är väldigt kallt. Haha. Men iaf, sju rum är lite svårt för två personer att möblera. Så här finne numera tre rum som bara står och väntar på något bättre. Det ena rummet ska visserligen bli gästrum inom snar framtid. Det ska tapetseras om och sådär. Men det händer så fort vi får pengar till det:) nu är det ju snart jul och en massa julklappar ska inhandlas och eftersom vi ska ha julen här hemma ska en massa mat också inhandlas! Julpyntat fick jag gjort igår. Men skit vilken skillnad. Jag menar, vi har ju inte tillräckligt med julpynt längre!! Har vi köpt ett för stort hus undrade jag igår;)  
Vad händer annars? Jo jag läser no på distans! Jätte tråkigt men måste göras. Jag har börjat pendla igen:) 
ooo just det! Jag har blivit gudmor till en helt underbart söt liten kille:) Hanna och Johns son, oliwer! Vi var på dopet i helgen. Han fixa det galanT. Han bara skratta när prästen öste vatten på han:) fina fina oliwer!!
nu är det bara 6 månader kvar tills vi ska gifta oss. Börjar ju brinna i knutarna tycker jag. får kanske börja att planera:)
 
 

Ett öre för dina tankar
Postat av: Madeleine

Åh, äntligen.. jag har kollat varje dag sen sista inlägget.. och idag, äntligen! Tjoho ;-)Bjuder kanske upp mig själv i juldagarna! Kram kram

2012-12-03 @ 13:03:27
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0